SPECS: gnome-panel.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 15 Lis 2003, 13:07:18 CET

On Saturday 15 of November 2003 12:57, Marcin Krzyzanowski wrote:
(...)

> wole ze wszystkimi, niz z zadnym konkretnym, zakladam ze nie wiem
> jakiego jezyka chce uzyc w kazdym uruchomainiu gnome, wiec niech ma
> wolny wybor.

Reasumując - zmuszasz mnie do tego abym zamiast mieć w systemie:
[adgor w horand adgor]$ du -sh /usr/lib/locale/locale-archive
448K    /usr/lib/locale/locale-archive

miał cos co jest mi niepotrzebne a ma ~ 19MB ;(

Podejrzewam, ze docelowo ten problem bedzie rozwiązany na etapie instalacji
systemu (albo user wybierze instalacje jednej wielkiej bazy albo bedzie
chciał, żeby instalator mu wygenerował bazę z obsługą wybranych języków. W
tym drugim przypadku uniemozliwisz userowi instalacje srodowiska gnome).

--
Adam Gorzkiewicz