Pliki w %{_docdir}

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 15 Lis 2003, 19:20:50 CET

Mam (miałem) w specu (dx - rev. 1.25) takie coś:

%{_docdir}/%{name}-doc-%{version}

Katalog zawierał podkatalogi help oraz html. Na logikę powinno wszystko
się zainstalować, tymczasem instalował się jedynie _pusty_ katalog html.
Skąd różnica między html a help i dlaczego, mimo braku flagi %doc, nie
instalują się pliki?

Po co to potrzebne? Ignorowanie %_exclude_docs - bo pakietu nic nie
wymaga, więc jak ktoś instaluje, to świadomie chce mieć tę dokumentację.
A że jest to dokumentacja online, to ma być dostępna z programu, jednak
nie wymagając samego programu nie ma pewności, że będzie dostęp do niej
(prawa na katalogach, w których leży).
Dlatego chciałem to umieścić w %{_docdir} i do właściwego katalogu
przerzucić same linki.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/