SPECS: gcc.spec (HEAD)

Nie, 16 Lis 2003, 13:35:52 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:
> enta-
>  the
>
> Na http://gcc.gnu.org/ rozwijaj=B1 skr=F3t jako GNU Compiler Collection,

No to co?
GNU C compiler to nie jest rozwiniecie skrotu "GCC" tylko funkcjonalna nazwa
glownego programu pakietu: gcc.

IMO, mozna info o "Collection" dodac jako preambule do opisu.
Ale nie likwidujac informacje o podstawowej funkcji pakietu.

Jeszcze raz dodam: nie chodzi tu o zadne rozwijanie skrutow tylko o czytelna
informacje. Kolekcja jedno- czy dwuelementowa to nie zadna kolekcja.

gcc jest po prostu kompilatorem C/C++ rozszerzonym o funkcje wsparcia dla
kompilatorow innych jezykow.

> wi=EAc my=B6l=EA, =BFe t=EA wersj=EA mo=BFemy przyj=B1=E6 jako obowi=B1zuj=
> =B1c=B1. To co
> zacytowa=B3e=B6 wygl=B1da mi na zwyk=B3=B1 konstrukcj=EA j=EAzykow=B1 ("kom=
> pilator C
> wydany przez GNU"), kt=F3ra przypadkiem zaczyna si=EA literami G-C-C
> (wskazywa=B3oby na to "compiler" przez ma=B3e C).
>
> Ostatecznie my=B6l=EA, =BFe mo=BFnaby przyj=B1=E6 opis w stylu "kompilator =
> C z
> kolekcji i pliki wsp=F3=B3dzielone przez r=F3=BFne kompilatory". I doda=E6,=
>  =BFe

Bardzo dobry pomysl.

> reszta kolekcji jest w podpakietach. Powinno by=E6 wystarczaj=B1co jasne i
> dla arch.rpm i dla src.rpm.

  phone (48)(58) 347 14 61