SPECS: gcc.spec (HEAD)

maHo lukasz w mach.com.pl
Nie, 16 Lis 2003, 15:49:33 CET

[ciach]

> Zostalem poinformowany, ze tej kolekcji nie ma pomimo ze ja zainstalowalem ?

    zostałeś poinformowany że w kolekcji kompilatorów brakuje
kompilatora fortrana.

> Pomysl troche...
>
> Czym jest gcc napisalem we wczesniejszym liscie.
> Chyba, ze nie odrozniasz znaczenia slow: "kolekcja" i "nakladka".
>
> Slowo kolekcja pasuje:
> - do pliku zrodlowego (.tar.{gz,bz2}),
> - do src.rpm-a,
> - do kompletu pakietow binarnych gcc-*.
>
> I do niczego wiecej.

wg. mnie gcc jest (funkcjonalnie) kolekcją kompilatorów, zawierającą na
dzień dobry kompilator C. resztę trzeba sobie doinstalować.

w sumie jak zwał tak zwał, najważniejsze że działa :)

pozdrav

maHo
--
lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670