SPECS: gcc.spec (HEAD)

maHo lukasz w mach.com.pl
Nie, 16 Lis 2003, 16:53:53 CET

> Zmieniamy opisy shelli na 'programy robiące wszystko, co da się zrobić
> dowolnym programem'?

no, niezupełnie.

bash(generalnie shell) nie zawiera 'dowolnych programów'
gcc jako całość, jest kolekcją kompilatorów. a że akurat w podstawowej
paczce jest tylko kompilator C, nie zmienia faktu że jest kolekcją.

Zresztą godzine temu na CVS pojawiła się zmiana która chyba godzi
wszystkie strony sporu. :)

pozdrav

maHo

--