SPECS: BitTorrent.spec (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Nie, 16 Lis 2003, 17:05:22 CET

Dnia Sun, 16 Nov 2003 15:26:15 +0100 użyszkodnik Jakub Bogusz
<qboosh w pld-linux.org> napisał:

> Właśnie tam jest, i dodaje/przerabia defattr na standardowe - i to
> jest jeden z powodów umieszczania defattr nawet tam, gdzie nie jest to
> niezbędne ;)

Och, nowy wątek - a ja głupi po prostu zapomniałem bo mi się troszkę
spieszyło.
IMHO powinno być i developer powinien pamiętać by przepuścić to przez
adaptera (notka dla mnie), coby później nie obudzić się z reką w nocniku
(a raczej /dev/null) w momencie gdy komuś innemu się bedzie spieszyło by
dodać jakiś plik :P
A tak BTW nie można by zrobić by builder wyrzucał w takich przypadkach
błąd/warning? Czy sekcja %files jest ważna tylko dla rpma?

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
* http://www.nadzieja.ha.pl/ - może Ty pomożesz? *