Co robimy z Ac

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 17 Lis 2003, 00:23:44 CET

Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl> [16-11-2003 20:56]:
> Na ircu coraz więcej głosów słyszę, że Ac to się właściwie do niczego nie
> nadaje. Więc dwa pytania dla każdego do przemyślenia:
> - co według ciebie powinno zostać poprawione/zrobione w Ac (i to nie

Co *powinno*, nie wiem; mnie osobiście najbardziej przydałby się teraz
instalator po sieci (funkcjonalność: zabootuj, wybierz pakiety, zrób
partycje, zapoldkuj, nie dotykaj MBR i daj shella w chroocie).  Cel:
testowanie na większej liczbie maszyn.

Oprócz tego, ( +- ) :

$ poldekac --shcmd "ls `rpm -qa --qf '%{NAME} '`" | \
  perl -nle '/błąd: (\S+): nie ma takiego pakietu/ && print $1' | \
  sort | column
apache-mod_perl                 mozilla-addon-prefbar
athcool                         mozilla-addon-refspoof
aumix                           mp3info
aumix-OSS-preserve-settings     mplayer-skin-CornerMP
autobook                        mplayer-skins
banner                          nethack
bcc                             nethack-doc-pdf
boa                             nfs-utils
bzflag                          nfs-utils-clients
calc                            numlockx
certificates                    p0f
cleanfeed                       pdf2html
clit                            perl-Archive-Zip
cpuburn                         perl-Carp-Assert
cvs-nserver-client              perl-Class-Fields
d4x                             perl-Config-IniFiles
db3                             perl-Config-Simple
dc_gui                          perl-Convert-TNEF
dctc                            perl-Crypt-PassGen
dict                            perl-Crypt-Passwd
dictd                           perl-Crypt-PasswdMD5
dict-elements                   perl-Curses
dict-foldoc                     perl-Data-UUID
dict-hitchcock                  perl-DBD-Pg
dict-ptm                        perl-Digest-HMAC
dict-sap                        perl-Digest-SHA1
dict-world95                    perl-Email-Simple
dml                             perl-Email-Valid
dnsmasq                         perl-Filesys-SmbClient
dosfstools                      perl-Font-AFM
easytag                         perl-GD
eject                           perl-Getopt-Mixed
elinks                          perl-Glib
ethereal                        perl-Gtk2
ethereal-common                 perl-HTML-Format
expect                          perl-HTML-Tree
fnlib                           perl-IO-Multiplex
fonts-TTF-microsoft             perl-IO-Socket-SSL
fortune-mod                     perl-IPC-Run
fortune-mod-data                perl-IPC-Shareable
fortune-mod-on-login            perl-libxml
gaim                            perl-libxml-enno
gaim-ui-gtk                     perl-Mail-Audit
gconf-editor                    perl-Mail-Box
gg-common                       perl-Mail-Box-MH-Resource
gg-X11                          perl-Mail-Box-Parser-C
gkrellm-volume                  perl-Mail-ListDetector
gkrellm-weather                 perl-Mail-MboxParser
gkrellm-xmms                    perl-Mail-Sender
gliv                            perl-Mail-Sendmail
gnome-jabber                    perl-MIME-Lite
gnome-themes                    perl-MIME-Types
gnome-themes-extras             perl-MP3-Info
gnuplot                         perl-Net-DNS
gossip                          perl-Net-SSLeay
gpa                             perl-News-NNTPClient
gpgme                           perl-Object-Realize-Later
gqmpeg                          perl-Parse-Yapp
grepmail                        perl-RTF-Parser
gringotts                       perl-Term-ReadLine-Gnu
gtk2-theme-engine-Flat          perl-Test-Harness
gtk2-theme-engine-Wonderland    perltidy
gtkglext                        perl-XML-Encoding
gtk-theme-xfce                  perl-XML-Generator
hddtemp                         perl-XML-Simple
howto                           perl-XML-Writer
ide-smart                       pinfo
iksemel                         playmidi
inews                           pldbug
inn                             portmap
inn-libs                        powiedz
iozone                          powwow
iputils                         procmail
iputils-ping                    pump
jabberx                         qiv
jigdo                           reiserfsprogs
john                            ripe-whois
lftp                            ripmime
libao                           root-tail
libgringotts                    rrdtool
libpcap                         setserial
libsmi                          sms
libstdc++-compat                snarf
libxfce4mcs                     sox
libxfce4util                    suck
libxfcegui4                     surfraw
libxml++                        tcpdump
linux_logo                      tin
lm_sensors                      tnef
lm_sensors-sensord              traceroute
lshw                            ttmkfdir
lua40                           urlview
Maelstrom-sounds                vorbis-tools
mcplay                          w32codec
metamail                        wiggle
metatheme                       xfreecd
mozilla-addon-diggler           xmms-alarm
mozilla-addon-livehttpheaders   xscorch
mozilla-addon-moztweak          xview

[...]
> końcówce, a i tak nie zdąrzyę.
                           ^ ^  [1]
[...]
> co kto myśli o cofnięciu jajka 2.4.21 w Ac do cieciwowego 2.4.20, bo baggins

Nic, nie znam się.  Ale używam 2.4.20 (+-działa, nie ruszam).

> najwyraźniej nie ma wystarczająco dużo czasu, żeby się zajmować tym na
> bierząco?
     ^   [1]

[1]  Jeśli to choroba zawodowa RM-ów, uważaj na maturze z polskiego.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]