Do Release Mangera PLD AC: Buildery AC

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 18 Lis 2003, 11:26:32 CET

On Tuesday 18 of November 2003 11:22, Mateusz Korniak wrote:
> Po trzecie, jak się teraz doda nowy builder to i tak nie zrobi się tego
> dokładnie tak jak w przypadku już istniejących ?

Good point. Generalnie mnie marudzenie coponiektórych o tym, że wszędzie
powinno być to samo dosyć śmieszyło. Tak jakby jakaś mistyczna siła miała
umieścić w paczkach kompilowanych gcc3.3.1 jakiegoś buga ujawniającego się po
pół roku, a w kompilowanych 3.3.2 już nie. Jeśli 3.3.1 były popsuty, to na
99,(9)% objawiło by to się ICE i od razu by się wszyscy o tym dowiedzieli.