Wyłączanie komputera bezpośrednio z GNOME

Paweł Żurowski pzurowski w post.pl
Wto, 18 Lis 2003, 16:23:38 CET

W liście z wto, 18-11-2003, godz. 15:36, Tomasz Witek pisze:

> [tiwek w tiwek tiwek]$ ls -l /var/run/console/$USER
> -rw-r--r--    1 root     root            0 2003-11-18 15:34
> /var/run/console/tiwek
> [tiwek w tiwek tiwek]$ ls -l /sbin/halt
> -rwxr-xr-x    1 root     root         8916 2003-08-30 14:24 /sbin/halt
>
> i nie dziala ?
> Zastanawiam sie czemu mi tak gupio zaczol evolution lamac linie :(

bardzo dluga linia nie polamana via evolution, bardzo dluga linia nie polamana via evolution, bardzo dluga linia nie polamana via evolution, bardzo dluga linia nie polamana via evolution

bardzo dluga linia juz polamana via evolution, bardzo dluga linia juz
polamana via evolution, bardzo dluga linia juz polamana via evolution,
bardzo dluga linia juz polamana via evolution,

w tym evolution jest to kwestia linii zwyklych i preformatowanych
(format->sekcja)

pozdrawiam
-pawel

--