AC - GNOME

Daniel Mroz beorn w alpha.pl
Śro, 19 Lis 2003, 10:53:42 CET

W liście z wto, 18-11-2003, godz. 21:40, Tomasz Witek pisze:
> Mi brakuje tylko jednej w Dodaj do panelu. Operacje :(
Mi wcielo wiecej. Poza tym, dzisiaj sie loguje, a tu w Nautilusie nie ma
zadnych ikonek... a wlasciwie to wszystkie pliki i katalogi maja jedna i
te sama ikonke. Sprobuje jeszcze usunac wszystkie konfigi GNOME z
katalogu domowego. Cholera, znowu konfigurowanie wszystkiego od poczatku
;]

Pozdrawiam
Beorn