[2.6] scsi modulowe

robert j. wozny speedy w ziew.org
Śro, 19 Lis 2003, 11:13:18 CET

Quoting Wojciech 'Sas' Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:

> xfs                   601084  4

unresolved w ostatnim cset'cie (dobrze ze mam ext2fs)

> ipv6                  285888  37

jw.

> sd_mod                 19104  12
> aic7xxx               209996  8
> scsi_mod               90660  2 sd_mod,aic7xxx
> Wiec jak widac dziala ...
> Cos blizej...

smp ppc. w przypadku IDE mielismy ten sam objaw - wykrywal dysk,
partycje, ale nie mogl root'a zamontowac - cannot costam /dev/sda3 ora
unknown-block(0,0)... po wkomplikowaniu scsi statycznie odpalil sie.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,