mozilla 1.5/bigendian (Re: Co robimy z Ac)

undefine@aramin.net undefine w aramin.net
Śro, 19 Lis 2003, 18:54:17 CET

On Wed, Nov 19, 2003 at 06:25:14PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> O, sparc też? O tym wcześniej nie było mowy.
zadko kiedy mam czas zeby zagladac na listy. wspominalem kiedys na irc.
sory

> Czy na sparcu budowana z --with debug (nie mylić z --debug) też działa?
tak, dziala, ale straasznie wolno. tak wolno ze nie da rady za bardzo
pracowac... Z tego co rozmawialem z spidim efekt jest dokladnie taki sam
- ergo - wina jakis bigendianizmow pewnie...

> Dalsze domysły:
> czy -fno-strict-aliasing pomaga?
hm.. moge sprobowac sprawdzic, ale to dopiero jak bede miec chwilke
wolnego (tm). Na razie musze dopsuc kilka maszynek gdzie mi odbilo zeby
stawiac ac...

> a może użycie nspr/nss ze źródeł mozilli?
a to nawet nie wiem jak sie zabrac.

--
Andrzej Dopierała
Prywatnie.