Co robimy z Ac

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Śro, 19 Lis 2003, 21:02:03 CET

On Wed, Nov 19, 2003 at 04:50:33PM +0100, Jakub Bogusz wrote:

> A moje P120 bez dobrze działającego wiatraczka nie chciało (SEGV, Oopsy,
> zwisy, czasami trudne do zauważenia przekłamania).
> Podkręcić raz próbowałem, przy 133 wieszało się kilka sekund po starcie.

I tam, wystarczy polozyc na nim wiatrak podlaczony przez jakis
stabilizator obnizajacy napiecie do 6-7 V i bedzie bezszmerowy :) NA
swoim P200MMX mam gówniany radiator i wiatrak podłączony na 5V i smiga
aż trzeszczy.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user