RM: Co będzie w AC?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 20 Lis 2003, 00:34:31 CET

On Thursday 20 of November 2003 00:25, Marcin Doliński wrote:
> Tak, "Pan" - traktuje Cię poważnie tak jak ja bym chciał żeby było
> traktowane Ac. Dziękuje za wyczerpującą odpowiedź. Zalecam wprowadzenie
> w życie plików TODO - będzie łatwiej.

No właśnie główny problem z plikami TODO jest taki, że *ktoś* musi je
wprowadzić w życie, a o ile wszyscy się już przyzwyczaili, że jak nie ma kto
robić, to robi kloczek, o tyle jest to wyjątek potwierdzający regułę - w
rzeczywistym świecie czasu starcza głównie na niezbędnie konieczne poprawki
do builderów, a nie robienia jakiś megarzeczy.
Gdybym miał jakąkolwiek nadzieję, że 'gonienie' ludzi do roboty jest w stanie
cokolwiek zmienić, to bym gonił, ale jestem realistą.

> P.S.
> DC powstało w okresie kiedy Ra było już wydane a o Ac się tylko mówiło,
> nie widzę tu żadnego związku z mrożeniem Ra.

Mrożenie Ra - brak nowych paczek. Brak Ac - nadal brak nowych paczek. Robimy
Dc - mamy nowe paczki. Taki był mój tok rozumowania.