RM: Co będzie w AC?

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 20 Lis 2003, 20:34:30 CET

On Wed, Nov 19, 2003 at 23:54:42 +0100, Mariusz Mazur wrote:

> W międzyczasie mam nadzieję ludzie zaczną przygotowywać różne rzeczy do w
> miarę automatycznego upgrejdu z Ra, a ja mam się zamiar zająć systemem

Są poważne problemy z zależnościami. Upgrade'owałem kilkumiesięczną
maszynkę i w trakcie:
- kadu: relocation error (jakiś dziwny, pewnie qt)
- apache: relocation error (apr)
- librsvg: relocation error (coś z gtkcośtam/gdk - nie miałem czasu
  zapisać)

I takich rzeczy jest więcej. Byłoby miło, gdyby osoby commitując upgrade
bibliotek sprawdzali binarną kompatybilność i jakoś o tym ostrzegali.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/