RM: Co będzie w AC?

robert j. wozny speedy w ziew.org
Czw, 20 Lis 2003, 21:47:45 CET

Quoting Mariusz Mazur <mmazur w kernel.pl>:

> A ponieważ to jest _jego_ dystrybucja, więc na złość _jemu_ ich nie poprawiam?

<nie bede juz odpowiadal na list mmazura> <to nie moja wina, ze mmazur
jest zapatrzonym w siebie autokrata>

PS. juz kilka razy udowodniono Ci, iz nie rozumiesz slowa czytanego,
pisanego oraz zmieniasz rzeczywistosc na swoje potrzeby.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,