RM: Co będzie w AC?

Czw, 20 Lis 2003, 22:13:30 CET

Mariusz Mazur wrote:
> [...]
> więc zjadliwe to by było, gdyby wymyślić jakiś sposób 'współdzielenia' linii.
> Ale to jest z koleii awykonalne. To już lepiej robić osobne drzewka na ftpie
> do Ac z nowym kde, gnomem, kernelem, czymkolwiek. Co zresztą mam zamiar
> robić.
>
> Ankry & Blues do Ra. Adasi & Averne do Ac. (powiedzmy, że się zabawię w
> Linusa): Ja & ktośtam do WG. I co później? Wstrzymamy rozwój, bo nie będzie
> komu robić nowej wersji, a Ankry i Blues będą Ra zainteresowani pewnie
> jeszcze przynajmniej z rok, dwa. Qboosh by mógł, ale jest zbyt cenny, żeby

Powiem tak: Ra bede zainteresowany do czasu uzyskania mozliwosci w miare
automatycznego upgrejdu do wydanego w miare stabilnego PLD #N.

Jezeli automatyka upgrejdu zostanie zarzucona lub PLD stanie sie "wiecznym
nestem" bez widokow na jakas wzglednie ustabilizowana wersje, to zaczne sie
zastanawiac, czy wsiadlem do wlasciwego pociagu.

> tracić czas na przerzucanie pakietów na ftpie. Reszta nie ma na tyle czasu
> (co było ładnie widać po tym, jak się wszyscy rwali do zabrania się za
> pełnoetatowe RMowanie Ac, po wywaleniu kloczka)

Nie zamierzam przejmowac funkcji kloczka.

> Nie wiem, może się mylę. Imho to powinien być jakiś 'plebiscyt' w cdg na temat
> tego, czy pld team jest w stanie utrzymać więcej jak jedną mrożonkę, ale

Mysle, ze najpierw nalezaloby sobie postawic pytanie, czy jest dostateczna
wola, by wydac jakas w miare stabilna "mrozonke" w ogole. Jesli okaze sie,
ze jest kadra na jedna, mozna myslec o drugiej.

Z drugiej strony dodam, ze widzialem role RM raczej jako osoby, ktora widzi
co trzeba zrobic i jesli nie robi tego sama (wiem, ze nie jestes drugim
kloczkiem), to przynajmniej probuje znalezc kogos kto to zrobi.
Np. nie wszyscy czytaja BTS...
Moze jakies publikowane krotko- i dlugoterminowe TODO by sie jednak przydaly ?

RM to nie maszynka do puszczania na buildery.

> pierw powinni powiedzieć co myślą o tym ankry i blues. Moje zdanie już
> znacie. (jeśli wyniki głosowania byłyby w sprzeczności z moją opinią, to bez
> szemrania oddam Ac avernemu, czy komu tam, także sugerowałbym użycie cdg)

Mi jest w sumie obojetne kto bedzie RM, byle przyczynial sie do rozwoju
i byl to rozwoj w sensownym kierunku. Z drugiej strony musi to byc osoba
sklonna poswiecic sporo czasu i posiadajaca jako taki autorytet. Ale musi
tez chciec dzialac.

Jak zaznaczylem wczesniej: jesli polityka RM nie bedzie mi odpowiadac, a
bedzie odpowiadac innym, zawsze moge na najblizszej stacji zmienic pociag.
W zasadzie kazdy moze.

  phone (48)(58) 347 14 61