RM: Co będzie w AC?

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 20 Lis 2003, 22:45:16 CET

On Thursday 20 of November 2003 19:58, Adam Gorzkiewicz wrote:
> Tak się przygladam tej Waszej dyskusji... wiecie co? Obaj macie rację,
> tylko, ze... hmm...
> Wasza dyskusja jest na razie bezprzedmiotowa, ponieważ wobec embrionalnego
> stanu, w którym Ac się obecnie znajduje - nikt nie jest w stanie podjąć
> decyzji o jakich piszecie.
> Powoli - proszę. To co jest - wygląda obiecująco - róbmy tak dalej i wróćmy
> do tej dyskusji za 2-3-4 miesiące, co? Teraz to tylko ludzi denerwujecie.

W sumie racja. To ja mam propozycję: w momencie w którym wyjdzie kde3.2 (a
chyba wszyscy zgodzimy się, że jest to konieczne do wydania Ac) rozpoczniemy
ten wątek od nowa. I jeśli znajdzie się ktoś, kto pociągnie rozwój wersji 3.0
(postawienie infrastruktury jest zbyt czasochłonne, żebym miał robić to
jeszcze raz od nowa, mogę co najwyżej pomagać), to oddam Avernemu (czy komu
tam) Ac w celu mrożenia. W przeciwnym wypadku stabilność spróbujemy osiągnąć
moimi metodami. Ok averne?