[propozycja] Co będzie w AC?

Pią, 21 Lis 2003, 09:56:18 CET

On Friday 21 of November 2003 10:31, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:

> binutils:	2.14.90.0.7
> [...]

Akurat przy tych pakietach nie trzymał bym się kurczowo tych wersji. Jeśli
wyjdzie nowa to raczej wskazane jest użyć właśnie tej nowej. Bardziej
interesująca jest kwestia bardziej skomplikowanych pakietów jak np. KDE i
GNOME - tu proponuje kde 3.2 i gnome 2.4.

> [1]
> Jako ze uzywam 2.6.0 wiec ja bym sugerowal wlasnie ten kernel ...
Też jestem za 2.6 (sprawa kernela prawdopodobnie wyląduje i tak na CDG). Nie
ma co sensu powtarzać historii i na dzieńdobry startować ze starymi
kernelami...

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm.pld-linux.org AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux