[propozycja] Co będzie w AC?

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Pią, 21 Lis 2003, 10:09:01 CET

W liście z pią, 21-11-2003, godz. 09:56, Arkadiusz Miskiewicz pisze:

> Akurat przy tych pakietach nie trzymał bym się kurczowo tych wersji. Jeśli
> wyjdzie nowa to raczej wskazane jest użyć właśnie tej nowej. Bardziej
> interesująca jest kwestia bardziej skomplikowanych pakietów jak np. KDE i
> GNOME - tu proponuje kde 3.2 i gnome 2.4.

GNOEM prawie napewno 2.4, w 2.5 nie trzeba sie pchac, a 2.6 to jeszcze
przyszłość.

> Też jestem za 2.6 (sprawa kernela prawdopodobnie wyląduje i tak na CDG). Nie
> ma co sensu powtarzać historii i na dzieńdobry startować ze starymi
> kernelami...

ile osob moze potwierdzic ze z 2.6 jest ok ?
Dziala, konfiguruje sie porawnie (geninitrd) itd ?
Jesli tak to chyba nie ma nic przeciw.
Byz moze jeszcze liczba urzadzen obslugiwanych,
jak sie ma do 2.4 ?

tiweK

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>