[propozycja] Co będzie w AC?

robert j. wozny speedy w ziew.org
Pią, 21 Lis 2003, 10:50:34 CET

Quoting Wojciech 'Sas' Cieciwa <cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl>:

> Wiec zaczynam:
>
> binutils:	2.14.90.0.7
> coreutils:	5.0
> db:		4.1.25
> gcc:		3.3.2

gcc 3.3.3 powinno byc za chwile.

> [...]
> glibc:		2.3.2
> iproute2:	2.4.7.ss020116
> iptables:	1.2.9
> iputils:	ss020927
> kernel:		??[1]
> openssh:	3.7.1p2
> openssl:	0.9.7c
> pam:		0.77.3
> perl:		5.8.2
> rc-scripts:	0.4.0.4
> rpm:		4.3
> shadow:		4.0.3
> util-linux:	2.12
>
> [1]
> Jako ze uzywam 2.6.0 wiec ja bym sugerowal wlasnie ten kernel ...

proponuje standardowy 2.4 (+supported 2.6), dla PLD3.0 standardem
niech zostanie 2.6 (+supported 2.7/8).

tak jak w RA jest 2.2 + supported 2.4 (tak, mamy supported kernel 2.4
 w RA. i niech mi tylko ktos nie mowi ze nie ma).

czyli do tej listy dodajemy:

KDE 3.2
GNOME 2.4

wieksze pakiety ? mozilla 1.5(6) - bo za krotka chwile bedzie 1.6.

proponuje tez wrzucic ta liste do CVS'u (moge sie zajac, ale
wieczorem) oraz trzymac sie w miare jej. (w kazdym razie duzych
pakietow, typu gnome czy kde).

Jak juz bedzie taka lista, mozna sie zabrac za kompletowanie listy dla
nastepnej wersji.

--
robert j. wozny
... Zycie biegnie wahadlowym ruchem miedzy bolem i nuda,