galeon.desktop

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Sob, 22 Lis 2003, 18:56:45 CET

On Thu, Nov 06, 2003 at 23:55:31 +0100, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Tak w ogole to dla zachowania spójnosci (coby bałagany nie było), proponuje
> przez jakis czas uzywac łącznie w przypadku przegladarek www:
>
> WebBrowser;X-WWW
>
> a w przypadku przegladarek grafivcznych:
>
> Viewer;X-Viewer

A ja proponuję zdecydowane przechodzenie na nową wersję. W przeciwnym
razie stare oznaczenia będą w pakietach leżały miesiącami, bo nikomu się
nie będzie chciało poprawić. A nie trzeba tu żadnego hackowania, można
to załatwić jednolinijkowcem.

Widzę, że na moje pytanie o odświeżenie applnk nie odpowiedziałeś. Zatem
jutro sam to zaczynam rozgrzebywać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/