[propozycja] Co będzie w AC?

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Pią, 21 Lis 2003, 14:11:20 CET

On Fri, Nov 21, 2003 at 01:48:40PM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Zgoda -- 2.5 odpada. Ale jeśli GNOME 2.6 zostanie wydany przed wydaniem
> Ac (z marginesem na przebudowanie i przetestowanie), to myślę, że można
> się przestawić na 2.6 (w pesymistycznym wypadku: na najnowszą wersję
> parzystą).

2.6 planowane jest na okolice marca.. czyli z poslizgiem jakis kwiecien,
do tego dochodzi sprawa z gtk ktore zmienia ABI/API (podobno ma byc zachowana zgodnosc ale narazie nie zostala opublikowana zadna taka wersja) i nie wiadomo jak to bedzie w 2.6.0 wygladalo stabilnie, szczerze watpie zeby moznabylo wszystko przetestowac w tak krotkim czasie, dlatego nie nalezy sie spieszyc z 2.6,.0 a raczej spokojnie przygotowac je do Ac 2.1 albo w formie packa.

--

Marcin Krzyzanowski
www   : http://krzak.linux.net.pl