CVSROOT w builderze

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 21 Lis 2003, 22:56:18 CET

Ktoś używa builderowego ficzera, że CVSROOT jest ustalany na podstawie
./CVS/Root i $CVSROOT. Mnie to przeszkadza, wolałbym żeby zawsze było
brane %{_topdir}/SPECS/CVS/Root (modulo opcja -d). W ten sposób "builder
pakiet" działałoby zawsze, nawet gdybym z tego samego terminala
wcześniej się bawił danymi z innego niż PLD-owy CVS-a.

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |