inn w AC?

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 22 Lis 2003, 00:14:07 CET

On Fri, Nov 21, 2003 at 01:27:24PM +0100, speedy w eu11.ziew.org wrote:

> czyli moze lepiej R: perl > 1:5.8.0

Tamte zależności są generowane ze skryptów perlowych.
Na 5.8 w samych skryptach nie ma co zmieniać.

> ewentualnie poprawne dodanie epocha? za skomplikowane dla mnie ;/

Wiem mniej więcej gdzie szukać (na szczęście okazało się, że to nie
była sprawa mojej poprawki ;)), może jutro spróbuję ruszyć.

PS. jak puszczasz coś na buildery nietestowo, to puszczaj na wszystkie,
a nie tylko ppc - inaczej się wersje pakietów na builderach rozjeżdżają