[Ac] kernel-2.4.21-1.6.athlon popsuł mi

Sob, 22 Lis 2003, 15:36:18 CET

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> to leży w gestii producenta sprzętu, który powinien informować nabywców
> o wadliwości towaru i zapewnić im wsparcie techniczne wiążące się z
> zakupionym towarem.
>
> jestem posiadaczem cd-rw. czy dlatego, że LG robi niedorobione
> cdromy mam nie mieć packet writing?

Niekoniecznie. Ale zrob je sobie tak, zeby bylo mozliwe jego bezpieczne
nieposiadanie: mozesz sprobowac wydzielic obsluge do osobnego modulu, zrobic
przelacznik w /proc (domyslnie wylaczony), zrobic czarna liste, w
ostatecznosci mozesz zrobic niezalezny kernel.

Mozliwych rozwiazan jest wiele, a uszczesliwianie ludzi na sile nie jest
dobrym pomyslem.

Ja w ogole nie uzywam PLD-owskiego kernela, bo uwazam, ze jest za malo
stabilny (cieciwa, baggins: bez urazy). Czy to oznacza, ze mam od razu
zrobic zmiane w instalatorze, ktora zastapi instalacje kernela komunikatem,
ze trzeba to zrobic recznie ?
;)
( to taki skrajny przyklad zastosowania twojego podejscia )

  phone (48)(58) 347 14 61