windowmanagery

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Sob, 22 Lis 2003, 21:13:00 CET

On Saturday 22 of November 2003 19:18, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
(...)
> Tak, ale moze nie chciec, zeby mu upgrate pieczolowita robote zniszczyl.
> A domyslna zawartosc z /usr/share/* czesto nie przystaje do realiow PLD...
> (Np. netscape jako domyslna przegladarka)

Sorry, ze się wcinam w wątek z innym bólem.

IMHO /usr/X11R6/lib/X11/app-defaults, czyli %{_appdefsdir} powinien trafić
do /etc/X11 i pliki te powinny być %config(noreplace).
To sa po prostu pliki konfigurujące wyglad/zachowanie appsów X11 i powinna byc
możliwość ustawienia tego raz na zawsze per host.

Osobiście zawsze po upgradzie poprawiam XTerm i XOsview

Comments?
(Moze istnieje inne rozwiazanie usttawiania tych rzeczy per host a ja po
prostu lamer jestem? - nie wykluczam tego).

--
Adam Gorzkiewicz