Kiedy padają kernele PLD ( Było Re: [Ac]

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Sob, 22 Lis 2003, 23:04:51 CET

On Sat, 22 Nov 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Na obsludze VM i/lub NFS-ie.
> Znacznie bardziej niz waniliowy (ktory tez sie sypie).

Ale pierdolisz .....
sorki, nie moglem sie powstrzymac ....
na 2.4.20-8 chodzil serwer PPro 200MHz +128MB RAM i do 75 stacji po NFSie ..

0 _ZERO_ problemow

				Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}