windowmanagery

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Sob, 22 Lis 2003, 23:21:07 CET

On Sat, Nov 22, 2003 at 11:12:49PM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Myslalem o RA-updates, jesli AC mialoby na tym skorzystac.
> Zatem moze w AfterStepie nie warto nic robic poza %config w /usr/share.
>
> ZTCP byly tu jeszcze fluxbox i sawfish.

JEśli chodzi o fluxboxa to wg mnie nie działa nakładany patch od xft,
przez co nie działa antyaliasing (niezmienyy wygląd czcionek)
przy kompilacji ręcznej po włączeniu antyaliasingu czcionki są
wygładzone. Zauważyłem to przy budowaniu wersji 0.9.x na Ra.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user