windowmanagery

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 23 Lis 2003, 00:09:36 CET

On Sat, Nov 22, 2003 at 23:47:23 +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]
[...]
> To ktorego puscic ?
> 1.52 czy z RA-brancha ?

Z HEAD (1.53) - mam nadzieję, że przejdzie, bo poprawiłem w ciemno.

Co do RA-brancha: Ra jest oparte o libstdc++-compat (a nie
compat-libstdc++*) i applnk (a nie vfolders)? W takim razie należy:
1. ustawić Epoch: 1
2. skasować md5 dla plików Netscape.ad.lang
i pakiet powinien nadawać się do ra-updates.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>                                     USA sux
http://www.pld-linux.org/Members/gotar/     http://vfmg.sourceforge.net/