(Re: OOo - błędy większe i mniejsze) i inne

maHo lukasz w mach.com.pl
Nie, 23 Lis 2003, 01:58:07 CET

 > Dnia 2003-11-12 16:18:34, mimooh napisał(a):
> Witam,
>
> Prowadzę zajęcia z OOo, więc parę błędów się zawsze uda znaleźć.
> Błędy, które wymienię nie występują w wersji ux.pl (1.1.0-4)
>
> rpm -qa | grep office
> openoffice-libs-1.1.0-0.1
> openoffice-i18n-en-1.1.0-0.1
> openoffice-dict-pl-1.0-0.3
> openoffice-dict-en-1.0-0.3
> openoffice-i18n-pl-1.1.0-0.1
> openoffice-1.1.0-0.1
>
> 1. Arkusz Calc -> Wstaw -> Funkcja -> Anuluj lub jakaś funkcja
> taka operacja wysypuje OOo.

> [...]

zainstalowałem OO z pld-dc, i miałem te same błędy. Przebudowałem, i
błędy 1 i 2 znikły (ciekawe jakie się pojawiły ;) ), 3 pozostał.

przy okazji 2 refleksje:

1)ktoś mówił o tym że do zbudowania OO trzeba 10h i ok 2GB dysku. U mnie
(Duron 1000, 256MB pamięci) trwało to grubo ponad 10h, chyba coś z 17, i
pożarło na czas budowania prawie 5GB dysku.

2) spec się wywalił na install, prawdopodobnie dlatego że moim domyślnym
shellem jest bash. podsyłam stosowną łatę.

pozdrav

maHo

--
lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670