windowmanagery

Marcin Krzyzanowski krzak w linux.net.pl
Nie, 23 Lis 2003, 02:35:26 CET

W liście z nie, 23-11-2003, godz. 02:25, Andrzej Krzysztofowicz pisze:

> Mysle, ze docelowo - jak najbardziej powinien siegac po pliki najpierw do
> /etc/X11.
> Ale czy jako tymczasowe %config w /usr/share jest do zaakceptowania ?
>
> Bo przenoszenie calej zawartosci /usr/share/* tych pakietow do /etc/X11 moze
> w wielu przypadkach nie byc najlepszym pomyslem (za duzo tam tego).

po co robic polsrodki o ktorych zapomnimy ?

jak i tak chcesz dodac %config to w tym samym czasie mozesz odrazu
przeniesc konfiguracje... tak mi sie wydaje

--
[ http://krzak.linux.net.pl/ ] Marcin Krzyżanowski
[ http://docs.pld-linux.org/ ] Powered by PLD