kdelibs oboletes kdenetwork-knode

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 23 Lis 2003, 13:11:35 CET

On Sunday 23 of November 2003 12:38, Michal Kochanowicz wrote:

> No właśnie nie w %post... tylko nie wiem gdzie. Może to kdepim-knode a
> nie kdelibs powinno mieć Obsoletes: kdenetwork-knode?

Już tak było. I wtedy przy próbie "--upgrade-dist" nie ma mechanizmu, zeby
wyinstalować te stare paczki (upgrade dist nie zaznacza kdepim-kmail,
kdepim-knode, gdyz nie ma ich jeszcze w systemie a dodatkowo powstaje błąd
polegający z tym, że te stare pakiety trzymają np. stare kdelibs).

--
Adam Gorzkiewicz