(Re: OOo - błędy większe i mniejsze) i inne

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Nie, 23 Lis 2003, 13:15:41 CET

On Sun, Nov 23, 2003 at 12:26:31PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> ZTCP to bash ma echo niezgodne z SUS właśnie przy tym -e.

Dopiero z -e ma zgodne.
echo SUSv2 teoretycznie nie przyjmuje żadnych argumentów... ale chyba
żaden shell nie ma takiego zaimplementowanego. A wiele skryptów wymaga
-e i -n działających jak w bashu czy ksh (przez tego drugiego -e jest
chyba ignorowane).