windowmanagery

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Nie, 23 Lis 2003, 14:25:51 CET

On Sunday 23 of November 2003 13:51, Tomasz Pala wrote:

> A jak to się przekłada na katalog menu? vfmg starą zawartość przenosi do
> start.old, pewnie coś trzebaby zachowywać - co?

IMHO wygenerowane menu powinno trafiać do
~/GNUstep/Library/AfterStep/start/Applications.
- zastępując zawartość oryginalnego /usr/share/afterstep/start.

Zaś pozostałe katalogi i pliki z /usr/share/afterstep/start powinny być
kopiowane do ~/GNUstep/Library/AfterStep/start
- w przeciwnym razie nie sa dostepne.

Sa to katalogi:

Desktop
Modules
Quit
Screen_savers
Windows

oraz pliki:

.include (taka tam ręczna konfiguracja)
a_nop (to akurat tylko separator)
b_afterstepdoc (exec afterstepdoc)

W zasadzie kopiowanie tych plików/katalogów mogłoby być juz załatwione
w /etc/sysconfig/wmstyle/afterstep.sh (tylko przy pierwszym uruchomieniu wema
- musiałaby być sprawdzana najpierw ich obecność w ~/...)

--
Adam Gorzkiewicz