[propozycja] Co będzie w AC?

Jarosław Kruk jareq w tkdami.net
Nie, 23 Lis 2003, 19:51:23 CET

Dnia Sun, Nov 23, 2003 at 03:33:20PM +0100, Marcin Doliński napisał:
> Przecież działa. Potrzebujesz kernela wraz z okolicami?

Z tym działa to raczej tak nie do końca. U mnie w pracy gdzie mam
jakiegoś GeForce2 można pracować na tych driverach. W domu miałem do tej
pory Rive TNT2 M64 i też działało (wszystko na jajku 2.6.0-0.test7.cset20031012_0407.3)
Piszę działało, bo po wymianie karty na GeForce2 MX/MX 400 już nie
działa (na starej karcie wciąż działa). Zaktualizowałem więc kernel do
wersji 2.6.0-0.test9.cset20031115_0206.1 i też nie działa. A
najciekawsze jest to niedziałanie, bo tak na prawdę to X's się
uruchamiają, ale już po kilku sekundach od uruchomienia system zalicza
zwis zostawiając mi jakieś info od nvidii w /var/log/messeges. (To info
to wywołania funkcji kernelowych które mi nic nie mówią). Przejrzałem
więc logi dokładnie i okazuję się, że nawet na starej karcie lub w pracy
mam te same informacje w logach, tylko ze system nie zalicza zwisu. Tak
więc z tym działaniem to nie do końca jest prawda, przynajmniej u mnie.

Zobacz czy nvidia nie zostawia Ci nic w /var/log/messeges
--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarosław Kruk - jareq w tkdami.net