Dylemat podczas pisania speca...

Jan Meizner jm w pa103.nowa-wies.sdi.tpnet.pl
Pon, 24 Lis 2003, 09:03:54 CET

On Sun, 23 Nov 2003, Paweł Sakowski wrote:

> Zobacz np. icebreaker.spec -- sprawdź czy da się w Kobo zastosować
> tamten schemat.

Niestety wygląda na to, że w kobo zrobili to inaczej. Icebreaker trzyma
swoje scores (z tego co widzę) w 1 pliku - icebreaker.scores, a Kobo ma
katalog scores w którym tworzy nieokreśloną z góry liczbę plików o nazwach
<nazwa-gracza>.<uid> .

Od razu odpowiem może na poprzedniego maila (dotyczącego /usr/...):
Faktycznie od razu niezbyt spodobało mi się pisanie do usr'a bo sądziłem,
że tworzenie katalogu do zapisu dla grupy games w /usr nie jest zbyt
bezpieczne, ale wtedy uznałem, że ta gra tak ma. Ale jak widzę nie tylko
mnie się to nie podoba, więc spróbuje to jakoś poprawić.

Przy okazji może spytam jeszcze o jedno, bo na razie nie jestem zbyt
biegły w sprawach licencyjnych - czy jak (tak jak w Kobo) część plików
jest na GPLu a część na LGPLu (przynajmniej na razie tak jest), to czy w
specu pisze się obie licencje, czy 1 (np. bardziej restrykcyjną) czy może
nikt tego nie określił precyzyjnie?

Pozdrawiam
Jan Meizner <jm w jm.one.pl>