Prośba o udostępnianie src.rpm'ów.

Tomasz Wittner lists w mmt.pl
Pon, 24 Lis 2003, 17:13:30 CET

Witam,

Ma gorącą prośbę o zaprzestanie produkcji rpmów z binariami bez odpowiadającym
im src.rpm, lub (lepiej) o produkcję tych że, wraz z odpowiadającymi im
src.rpm'ami. Dot. to przede wszystkim różnych packów uzupełniających zasoby
PLD (i robionych przez ludzi z PLD - nota bene te paki były i są "od zawsze"
podstawą moich systemów - dot. to zarówno Ra, jak i Ac). Bardzo stresującym
jest znaleźć odpowiadającą własnym wymaganiom wersję kernela wraz z
przyległościami, skompilowaną tylko na jedną arch (akurat potrzebuję innej) i
inną wersją gcc.
Proszę mi nie mówić, że wszystko mogę sobie zbudować z cvs'u - często takie
rzeczy są budowane z HEAD, albo z branchy, których zawartość podlega
nieustannym zmianom w czasie, a niektóre źródła z czasem są usuwane (tu mój
głeboki ukłon w kierunku automatyki Ac, za automatyczne tagowanie
wszystkiego, co ma się szanse pojawic na ftp w postaci binarnych pakietów).
Jeżeli ktoś się domyśla, że swoje uwagi kieruję w stronę zawartości
ftp://ftp.kernel.pl/pub/People/cieciwa/ to się dobrze domyśla, chociaż takich
źródeł można wymienić więcej (prawda Averne?).
Liczę, że na zrozumienie i naprawę zaistniałej sytuacji. Osobiście wszystko
swoje prywatne "bildy" robię via -ba i wiele razy coś tam skasowałem, albo
nadpisałem via cvs up i taki src.rpm był jedynym, spójnym źródłem, z którego
mogłem cokolwiek potem odzyskać oraz dodatkowo zbudować sobie paczki na różne
arch..

Pozdrawiam,
--
Tomasz Wittner