SPECS: builder (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 25 Lis 2003, 17:21:25 CET

Dnia Sun, 23 Nov 2003 23:18:40 +0100 użyszkodnik Paweł Sakowski
<pawel w sakowski.eu.org> napisał:

>                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> Ja też zacznę tak pisać commit logi! "coś tam zrobiłem", "zmiany", ...
>
> cvs diff -u ____ przed commitem twoim przyjacielem. Jak nie wiesz
> jakie zmiany wprowadziłeś to skąd wiesz, czy się nadają do
> czegokolwiek?

Hmm, zmiany powinny być dołączone do commitloga, po to chyba są te diffy
tam, a raczej nikt nie będzie pisał changelogów w postaci:

- line 25 -> added a space
- line 26 -> cosmetics - changed IF to if
blablabla itp itd

gdyż byłby czasem dłuższy od wartości wprowadzonych zmian...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
http://www.nadzieja.ha.pl/