SPECS: kdelibs.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 25 Lis 2003, 11:44:04 CET

On Tue, Nov 25, 2003 at 11:09:40AM +0100, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> Pospieszyles sie. Ta zmiana jest troche niedopracowana i bede musial ja
> poprawic. Tylko musze sie dokopac do swojej korespondencji z adgorem.

No to się poprawi na obu branchach.
Chciałem trochę zmniejszyć różnice, bo ciężko się porównuje pliki,
w których vim -d podświetla 90% zawartości... (no, przesadziłem może).

Skoro już o KDE:
- arts dalej linkuje się z nasem - ale to wiem jak usunąć
- w arts zastanawiam się nad:
  - włączeniem -glib do głównego pakietu (który też wymaga gliba) - już
    o tym tutaj było i konkluzja była, że raczej tak
  - wydzieleniem -qt-devel - czy któreś pliki nagłówkowe są tylko dla
    libqtmcop?
  - wydzieleniem artsc i artsc-devel (ze względu na znacząco inne
    zależności - to jest interfejs dla programów w czystym C) - tylko
    z których bibliotek z pakietu arts korzysta artsc (oprócz backendu)?
    Bo może się okazać, że nie warto. Ew. tylko artsc-devel, żeby nie
    ciągnąć zależności specyficznych dla kde dla programów w C...

- czy kdelibs rzeczywiście wymaga tych trzech DTD w trakcie działania?