SPECS: kdelibs.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 13:24:39 CET

On Tuesday 25 of November 2003 11:44, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> - arts dalej linkuje się z nasem - ale to wiem jak usunąć

Zauwazyłem ;

Poza tym:

(adgor w horand SPECS)$ wreq libaudio.so.2
kdemultimedia-arts-3.1.93.031114-1
kdemultimedia-artscontrol-3.1.93.031114-1
kdemultimedia-noatun-libs-3.1.93.031114-1
kdemultimedia-juk-3.1.93.031114-1
kdemultimedia-krec-3.1.93.031114-1
kdegames-kolf-3.1.93.031114-1
kdegames-kasteroids-3.1.93.031114-1
kdegames-kbounce-3.1.93.031114-1
kdeaddons-konqueror-3.1.93.031114-1
kmplayer-0.8.1.031116-1
koffice-kpresenter-1.2.94.031114-1
amarok-0.7.0.031119-1
arts-1.2.0.031123-1
kdelibs-3.1.93.031123-1
kdebase-libkonq-3.1.93.031123-1.1
(adgor w horand SPECS)$

Pomogłyby chyba jedynie łaty wycinajace -laudio wszędzie, gdzie się da).

> [...]
>   - włączeniem -glib do głównego pakietu (który też wymaga gliba) - już
>     o tym tutaj było i konkluzja była, że raczej tak
>   - wydzieleniem -qt-devel - czy któreś pliki nagłówkowe są tylko dla
>     libqtmcop?
>   - wydzieleniem artsc i artsc-devel (ze względu na znacząco inne
>     zależności - to jest interfejs dla programów w czystym C) - tylko
>     z których bibliotek z pakietu arts korzysta artsc (oprócz backendu)?
>     Bo może się okazać, że nie warto. Ew. tylko artsc-devel, żeby nie
>     ciągnąć zależności specyficznych dla kde dla programów w C...

Jako, ze widze, iz artsa przejzałeś na wylot - zrób to, co uwazasz za stosowne
- ok? 8-)

--
Adam Gorzkiewicz