Poldek (albo rpm) inwigiluje mi userow? ;)

Wto, 25 Lis 2003, 13:41:01 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Sakowski wrote:

> A o tym ficzerze nie s=B3ysza=B3em. Zawsze root m=F3g=B3 hasa=E6 po ca=B3ym=
>  systemie
> plik=F3w.

Bo to ZTCP nie weszlo do oficjalnego jadra.
Taki fs zaimplementowany w userspace.

A na NFS zamontowanym z domyslnym "root_squash" i tak nie moze ;)
Tyle, ze tam ilosc wolnego miejsca moze poznac w inny sposob.

  phone (48)(58) 347 14 61