Xserver i autoreqdep

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Wto, 25 Lis 2003, 14:40:37 CET

On Tuesday 25 of November 2003 14:26, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> Do tego jest /etc/rpm/noauto*
>
> Tylko bez pośpiechu, bo na razie z tym Xserverem jest spore zamieszanie.
> Dlaczego "Xserver"? Część podpakietów pochodzi z projektu xlibs, nie
> xserver...
> Parę z nich to (prawie na pewno) duplikaty bibliotek normalnie u nas
> używanych (render, xrender).
> Zamienne używanie różnych bibliotek z XFree i freedesktop zapewne nie
> wyjdzie najlepiej... raczej nie powinny być jednocześnie instalowane.
>
> Ciekawostką jest też Xserver-fhs, który w nazwie ma "fhs", a sam jest
> [...]

To ja wymysliłem taką nazwę i zrobiłem ten pakiet, żeby katalogi
w /usr/xserver miały jakiegos własciciela (ten prefix juz zastałem jak
postanowiłem sie tym pobawić).
Ogólnie chodzi o to, że to jest eksperymentalny projekt i żeby to leżało sobie
w osobnym drzewku (tak jak /usr/X11R6) i zeby nic z systemu sie z tymi
bibliotekami nie linkowało i odwrotnie.
Poza tym - zawsze można z tym pójść do /opt.

--
Adam Gorzkiewicz