pld-builder: file-sender.sh (HEAD) load-balancer.sh (HEAD) request-fetcher.sh (HEAD) request-handler.sh (HEAD) rpm-builder.s

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Wto, 25 Lis 2003, 21:37:23 CET

On Tue, 25 Nov 2003, Paweł Sakowski wrote:

> Powiem więcej: fortunes-pl.spec produkuje plik z \xB3, co nie ma żadnej
> ogólnie przyjętej implementacji (pod lokalami zachodnioeuropejskimi daje
> trzecią potęgę, pod polskimi "ł", pod GTK+-2.0 daje błąd UTF-8, ...).
> Trzebaby albo przyjąć jakiś standard (jakiś==UTF-8), albo nie produkować
> plików z nazwami spoza US-ASCII. Skłaniam się raczej ku temu drugiemu.

Ja tez. Tak jak uwazam za chore bździągwa.org tak i łąćką.spec.
I tu i tu uniwersalnym standardem jest US-ASCII (w domenacha mocno jeszcze
okrojony...)

M.

-| == tel. +48 601 485097 - PLD Team   - marcus w pld-linux.org   == |-