SPECS: builder (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 26 Lis 2003, 15:41:54 CET

Dnia Tue, 25 Nov 2003 20:01:41 +0100 użyszkodnik Paweł Sakowski
<pawel w sakowski.eu.org> napisał:

> Takie rzeczy faktycznie załatwia się jednym słowem "cosmetics". Za to
> zmiany w funkcjonalności wolałbym mieć opisane. Jasne -- mogę sobie
> przejrzeć diffa i wszystko będzie jasne (dopóki się nie pogubię w
> składni). Ale idąc tym tropem trzebaby spytać po co w ogóle piszemy
> commit logi.

To pytanie już ktoś kiedyś zadawał, wyniku dyskusji nie pamiętam i nie
powtarzajmy jej czasem.
Chodziło mi o to, że czasem nie chodzi o zmiane w funkcjonalności tylko
o ogólnie pojęte cosmetics - przykładowo ktoś pozmieniał strukturę
funkcji bo tak jest szybciej a funkcjonalność ta sama - później
poporawiał x^x innych rzeczy i nie musi pamiętać co wcześniej zmienił o
ile nie psuje funkcjonalności/domyślnego zachowania - a te to chyba
wypisał. Pomijając fakt, że każda zmiana w często używanej funkcji nie
przeszłaby niezauważona i by czepiano się (czyt. zrównano z ziemią
pewnie :P) o odpowiedni fragment kodu a nie changelog...

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś