SPECS: db4.1.spec (HEAD)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 26 Lis 2003, 20:15:46 CET

On Wednesday 26 of November 2003 18:50, Jakub Bogusz wrote:
(...)
> Obsoletes jest OK, ale Provides niestety nie będzie, jeśli obie wersje
> pakietów będą dostępne dla poldka...
> Kiedyś próbowałem coś takiego wdrożyć w paru specach (freetype i sigc++
> bodajże), ale poldek głupiał.

No własnie nie zgłupiał - dzisiaj po tej zmianie zamieniłem sobie poldkiem w
systemie db, db-devel, db-static, db-cxx, db-cxx-devel na ich odpowiedniki
db4.1 - wszystko sie podmieniło bez problemu.

Tylko, ze ja tutaj dostrzegam inny problem - takie db4.1-devel nie powinno (?)
miec provides db-devel bo .... nie ma w nim symlinków i nic co woła -ldb4 nie
zbuduje sie na tym.
Zauważyłem to jak juz zrobiłem łate do poldka, coby właśnie tylko obecność
-ldb4 sprawdzał.
I teraz pytanie:

1) czy łata do poprawki

2) czy wyciąć provides z db4.1*-devel

3) czy pododawać w db4.1*-devel te symlinki (wtedy siłą rzeczy db*-devel i
db4.1*-devel konfliktowałyby ze sobą).

?

--
Adam Gorzkiewicz