[AC-ready] python 2.3.2

wrobell wrobell w ite.pl
Śro, 26 Lis 2003, 21:42:37 CET

On Wed, Nov 26, 2003 at 08:20:58PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
> po upgrade z 2.3 do 2.3.2 znow wrocil mi problem ze nie dzialaja
> biblioteki gnomowe, pewnie trzeba przebudowac wszystko, ja prosze

możesz wyjaśnić o co chodzi? jakie są objawy?

czy chodzi o problem z unicode? jeśli tak, to nie python jest niekompatybilny,
tylko zmienilem unicode w pythonie z ucs2 na ucs4. przy tej zmianie
trzeba rekompilować wszystkie moduly które korzystają z unicode.

> zwracac uwage na upgrejdy takich pakietow jak python ktory jest
> niekompatybilony sam ze sobą w kazdym release chyba.
nie siej paniki. to nie kwestia pythona, tylko tego nieszczesnego ucs
(o ile sie nie myle - ale wrozka nie jestem :-).

- w nest przekompilowałem (było to kilka miesięcy temu) odpowiednie moduły.
- w ra jest/był wtedy python 2.2.x, więc i tak w wyniku zależności wszystko
  ładnie sie upgrejduje
- ac wtedy chyba jeszcze nie bylo
- kwestia kompilowanych przez samego siebie softu - to juz wlasne ryzyko,
  rozumiem, ze to jest upierdliwe, ale jeszcze bardziej upierdliwym byloby
  kombinowanie z zaleznosciami dla pythona - musisz mi wybaczyc

    wrobell <wrobell w ite.pl>