mysz usb (Re: [OT] Re: sterowniki nforce)

ZyTeK zytek-pld w abomb.one.pl
Czw, 27 Lis 2003, 00:44:24 CET

On Wednesday 26 of November 2003 20:51, speedy w eu11.ziew.org wrote:

> eee? maaaaaaaaarudzisz. u mnie dziala. (a jak bym klikal w pasjansa?)

mógłbyś podać jaki to kernel dokładnie i wynik Twojego:
lsmod
cat /etc/modprobe.conf
cat /dev/memory/co_robiłem_żeby_odpalic_mysz_usb_krok_po_kroku.doc :)

z góry dziekuję.. :)

jak uda mi się odpalić to dodam do FAQ..

--
.: Jakub Głazik - [ZyTeK]
.: zytek [AT] pld-linux.org - http://www.misiaj.sie.pl