alsa-driver i dev, by³o Re: alsa-driver.spec

maHo lukasz w mach.com.pl
Czw, 27 Lis 2003, 03:24:49 CET

£ukasz Jerna¶:
[ciach]

> udev.spec takowego provides nie posiada - pytanie: dorobiæ? I chyba
> jeszcze jaki¶ wynalazek nowy w kwesti "dynamicznych" urz±dzeñ siê
> pojawi³ ostatnio... Jak z wzajemnymi prov/obsoletes w takich wypadkach?

niestety nie jeste¶my z udev kumplami, wiêc nie wiem, niech siê wypowie
kto¶ kto u¿ywa. ale tak przy okazji, je¿eli udev jest dla j±der > 2.5...
to czemu nie ma odpowiedniego requires?

pozdrav

maHo

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl