[Ac] OO się nie buduje.

maHo lukasz w mach.com.pl
Czw, 27 Lis 2003, 13:47:17 CET

robert j. wozny:

> 1.4 lepiej. popatrz sobie w kodzie - to wymaga niektorych jar'ow ktore sa
> juz w 1.4 albo trzeba je recznie dodac do 1.3... (xerces i okolice inne)

	no właśnie u mnie nie, na 1.4 rzucało mi błędami 'cannot resolve symbol
Costam$costam', gdzie costam i costam to oczywiście jakaś klasa i jej
'podklasa', w tym momencie nie pamiętam, sporo tego było.

	1.3 to łyknęło bez problemów, ale fakt, musiałem j2ee.jar dołączyć z
odpowiedniego j2sdkee.

pozdrav

maHo

--